Data i miejsce: 01.12.2021, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
- wykształcenie zgodne co najmniej z §4 art. 2 ust. 2 Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.1997.109.704).,
- posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej – będzie dodatkowym atutem,
- znajomości pakietu MS Office,
- rzetelności i odpowiedzialności,
- samodyscypliny i dobrej organizacji pracy,
- mile widziane prawo jazdy kat. B,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – będzie dodatkowym atutem.
Poszukujemy kandydata:
- o proaktywnej postawie,
- dużej samodzielności,
- zaangażowaniu,
- chęci zdobywania i dzielenia się wiedzą.
Co możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę na 1/2 etatu,
- wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę w pracy.
Zakres zadań
- pełnienie roli eksperta merytorycznego w zakresie powierzonego obszaru,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
- nadzór w zakresie bhp nad pracownikami oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy sprawozdań i analiz dotyczących wypadków oraz stanu bhp, prowadzenie rejestru wypadków,
- opracowywanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy,
- przeprowadzanie ocen ryzyka zgodnie z wymaganiami i proaktywne podejmowanie dalszych działań w odniesieniu do środków kontroli, aż do zakończenia procesu,
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób,
- współpraca z innymi działami w Spółce.
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae.
- Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia).
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie”.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
6.Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres : e.goral@mzk.zgora.pl w terminie do 08.12.2021 roku do godziny 14:45.
Skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi osobami.