Data i miejsce: 28.12.2017, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie wyższe.
- Niekaralność.
- Nieposzlakowana opinia.
- Minimum ośmioletni staż pracy oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki z funduszy unijnych i/lub przy realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.
- Doświadczenie w obszarach zarządzania:
- systemy baz danych (mile widziane doświadczenie z IBM DB2),
- macierze dyskowe,
- urządzenia sieciowe (przełączniki, routery, bezprzewodowe punkty dostępowe, modemy GSM),
- rejestratory video,
- Microsoft Active Directory, Microsoft Windows Systems Update Services, Microsoft Windows Terminal, Microsoft Print Server, Microsoft File Server, Microsoft Failover Clustering Services,
- serwerowe systemy operacyjne: Microsoft Windows Server w wersji Standard, Enterprise, Data Center, CentoOS, Ubuntu LST,
- klienckie systemy operacyjne: Windows 7 i 10 w wersji Professional,
- Systemy backupu, obsługa dysków RDX, LTO,
- Środowisko wirtualne, w szczególności Microsoft Hyper-V w wersji 2012 i wyżej,
- Systemy antywirusowe. Mile widziane doświadczenie z NOD, F-Secure,
- Systemy klasy ERP.
Wymagania dodatkowe:
- Wymagana ogólna wiedza i doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu komputerowego
- Znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego lub niemieckiego.
- Mile widziane doświadczenie w obszarach:
- Zarządzanie projektami - znajomość różnych metodyk,
- Podstawowa wiedza na temat ITIL,
- Systemy Business Intelligence,
- Hurtownie danych,
- Sieci intranet. Systemy typu SharePoint i podobne rozwiązania.
- Doświadczenie w zarządzaniu urządzeniami sieciowymi klasy UTM,
- Podstawowa wiedza dotycząca zarządzania deduplikatorami,
- Umiejętność bycia samodzielnym pracownikiem i chęć zdobywania wiedzy.
- Wysoka kultura osobista.
- Dbałość o wizerunek pracodawcy.
- Szanowanie potrzeb współpracowników.
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań
- Utrzymanie eksploatowanych oraz wdrażanych systemów informatycznych.
- Udzielanie wsparcia pracownikom w obsłudze systemów informatycznych.
- Zarządzanie systemowymi kontami użytkowników oraz uprawnieniami do zasobów danych.
- Wykonywanie instalacji/aktualizacji sprzętu oraz oprogramowania.
- Wykonywanie zadań powierzonych Administratorowi Systemu Informatycznego zgodnie z „Polityką bezpieczeństwa” oraz „Instrukcją Zarządzania Systemem Informatycznym”.
- Codzienne wykonywanie backupu danych.
- Wykonywanie okresowych czynności związanych ze skanowaniem antywirusowym komputerów.
- Monitorowanie sieci/urządzeń sieciowych/serwerów/systemów informatycznych w celu zapobiegania i usuwania problemów.
- Wykonywanie okresowych testów odtwarzania systemów w przypadku awarii.
- Wykonywanie czynności serwisowych związanych z naprawą dysków twardych oraz innych podzespołów komputerowych.
- Udział w przygotowywaniu i aktualizowaniu niezbędnych procedur oraz dokumentacji związanych z utrzymaniem i administrowaniem infrastruktury informatycznej.
- Prowadzenie okresowych audytów oprogramowania w celu zapewnienia jego legalności.
- Testowanie nowego oprogramowania.
- Szkolenia użytkowników w zakresie obsługi systemów oraz aplikacji biurowych.
- Aktywny udział przy wdrożeniach nowych systemów informatycznych.
- Tworzenie niestandardowych raportów w oparciu o dane przechowywane w bazach danych.
- Współpraca z dostawcami i poddostawcami systemów oraz sprzętu komputerowego.
- Dokumentowanie zmian dokonywanych w administrowanym środowisku.
- Prowadzenie wszelkich dokumentacji projektowych, tworzenie/aktualizacja niezbędnych procedur.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego dotyczących zajmowanego stanowiska pracy.
- Bieżąca obsługa problemów zgłaszanych przez pracowników.
Wymagane dokumenty
- Życiorys – Curriculum Vitae.
- Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia).
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Oświadczenie o treści : „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie”.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).
- Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na stanowisko Starszy Informatyk”" w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji, ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra w terminie do dnia 12 stycznia 2018 r. do godz. 14.45.
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Miejskiego Zakładu Komunikacji.
Termin składania dokumentów - 12.01.2018 Rekrutacja zakończona
Informacja o wyniku naboru
Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunikacji w Zielonej Górze informuje o wyniku naboru na stanowisko Starszego Informatyka w Miejskim Zakładzie Komunikacji ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra
Nabór przeprowadziła Komisja rekrutacyjna w składzie:
- Barbara Langner- Dyrektor,
- Tomasz Brychcy- Główny Informatyk,
- Edyta Góral – Kierownik Działu Pracowniczego i Ekonomicznego,
Lista nadesłanych ofert: 2, w tym spełniających wymogi formalne:2
Komisja oceniła pod względem merytorycznym i formalnym złożone przez kandydatów dokumenty aplikacyjne.
W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko wybrany został:
- Pan Błażej Cichy zamieszkały w Zielonej Górze
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych Komisja stwierdziła, że Pan Błażej Cichy spełnia wymagania zarówno niezbędne, jak i dodatkowe do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku.
W związku z powyższym Komisja zdecydowała o zatrudnieniu Pana Błażeja Cichy na stanowisku Starszego Informatyka w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Zielonej Górze. Zatrudnienie jest planowane od dnia 22 stycznia 2018 roku. Szczegółowy zakres obowiązków oraz wysokość wynagrodzenia i wymiar czasu pracy zostaną określone przez Dyrektora Zakładu.
Protokół sporządziła w dniu 15.01.2018 roku Edyta Góral