Data i miejsce: 16.11.2017, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie wyższe.
- Niekaralność.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość Ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
- Minimum ośmioletni staż pracy oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki z funduszy unijnych i/lub przy realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.
- Rozliczenie co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej lub innych równoważnych.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obowiązujących przepisów i zasad przy realizacji projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
- Znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera.
- Zaangażowanie, odpowiedzialność.
- Komunikatywność, obowiązkowość, sumienność.
- Gotowość do stałego aktualizowania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji w formie samokształcenia oraz udziału w szkoleniach stacjonarnych i wyjazdowych.
Zakres zadań
- Prowadzanie rachunkowości Projektu zgodnie z Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczącej.
- Rejestracja faktur i rachunków wpływających do JRP.
- Prowadzenie zestawień księgowych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych, dla potrzeb monitorowania rzeczowo – finansowego inwestycji na poziomie JRP.
- Nadzór finansowy nad zawieranymi umowami i kontraktami.
- Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów rzeczowo-finansowych i innych.
- Sporządzanie i aktualizacja planów finansowania Projektu oraz planu wystąpień o środki dotacji.
- Sporządzanie wniosków o płatność.
- Monitoring zgodności realizacji płatności zgodnie z zapisami kontraktów.
- Weryfikacja poprawności dokumentacji finansowej, weryfikacja świadectw płatności i innych dokumentów rozliczeniowych.
- Przyjmowanie, sprawdzanie, i rozliczanie faktur i innych dokumentów księgowych.
- Analiza kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych.
- Prowadzenie ewidencji operacji finansowych, faktur, zaliczek związanych z realizacją Projektu.
- Przygotowywanie dokumentacji finansowej Projektu do kontroli, audytów finansowych..
- Koordynowanie pozyskiwania środków finansowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu (dotacja z CUPT, dotacja z UM).
- Zapewnianie terminowego rozliczania środków finansowych otrzymanych na potrzeby realizacji Projektu.
- Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji Projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie.
- Zapewnienie terminowej realizacji płatności.
- Sporządzanie informacji, sprawozdań, raportów z realizacji Projektu w zakresie ekonomiczno-finansowym.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych.
- Stworzenie i przestrzeganie polityki rachunkowości sporządzonej na potrzeby Projektu.
- Współpraca ze Skarbnikiem Miasta oraz służbami finansowymi Urzędu Miasta w zakresie zapewnienia płynności finansowej Projektu, przygotowywania prognoz i planów płatności, zapotrzebowania na środki.
- Współpraca z Głównym Księgowym oraz Kierownikiem Działu Finansowo-Księgowego Zakładu w celu zapewnienia ciągłości finansowania Projektu zgodnie z Planem finansowania Projektu, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym i Harmonogramem Realizacji Projektu.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (finansowymi, skarbowymi, bankami) w zakresie finansowo - księgowym Projektu.
- Archiwizacja dokumentów finansowych Projektu.
Wymagane dokumenty
- Życiorys – Curriculum Vitae.
- Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia).
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Oświadczenie o treści : „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie”.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)
- Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w zaklejonej i opisanej kopercie: \"Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Finansowo-Księgowej w Jednostce Realizującej Projekt\" w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji, ul. Chemiczna 8,
65-713 Zielona Góra w terminie do dnia 18 grudnia 2017r. do godz. 14.45.
Termin składania dokumentów - 18.12.2017 Rekrutacja zakończona
Informacja o wyniku naboru
Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunikacji w Zielonej Górze informuje o wyniku naboru na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ / KOORDYNATOR W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT w Miejskim Zakładzie Komunikacji ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra
Nabór przeprowadziła Komisja rekrutacyjna w składzie:
- Barbara Langner - Dyrektor,
- Mieczysław Jargas - Zastępca Dyrektora ds. Finansowych,
- Andżelika Śmiech – Kierownik działu Finansowo-Księgowego,
- Magdalena Dotka – Kierownik Jednostki Realizującej Projekt,
- Edyta Góral - Kierownik Działu Pracowniczego i Ekonomicznego,
Lista nadesłanych ofert: 3, w tym spełniających wymogi formalne:3
Komisja oceniła pod względem formalnym złożone przez kandydata dokumenty aplikacyjne oraz przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko wybrana została:
- Pani Kinga Wiśniewska zamieszkała w Przytoku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że Pani Kinga Wiśniewska spełnia wymagania do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku.
W związku z powyższym Komisja zdecydowała o zatrudnieniu Pani Kingi Wiśniewskiej na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Finansowo-Księgowej/Koordynatora w Jednostce Realizującej Projekt od miesiąca stycznia 2018 roku w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy zakres obowiązków oraz wysokość wynagrodzenia zostaną określone przez Dyrektora Zakładu
Protokół sporządziła w dniu 28.12.2017 roku Edyta Góral