SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ / KOORDYNATOR W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT - 1 etat - BIP MZK Zielona Góra

Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Zakład Komunikacji
w Zielonej Górze

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ / KOORDYNATOR W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT - 1 etat

Data i miejsce: 22.03.2019, Zielona Góra

Wymagania odnośnie stanowiska

Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Wykształcenie wyższe.
  4. Niekaralność.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Znajomość Ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
  7. Minimum ośmioletni staż pracy oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki z funduszy unijnych i/lub przy realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.
  8. Rozliczenie co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej lub innych równoważnych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obowiązujących przepisów i zasad przy realizacji projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
  2. Znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych.
  3. Umiejętność biegłej obsługi komputera.
  4. Zaangażowanie, odpowiedzialność.
  5. Komunikatywność, obowiązkowość, sumienność.
  6. Gotowość do stałego aktualizowania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji w formie samokształcenia oraz udziału w szkoleniach stacjonarnych i wyjazdowych.

Zakres zadań

  1. Prowadzanie rachunkowości Projektu zgodnie z Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczącej.
  2. Rejestracja faktur i rachunków wpływających do JRP.
  3. Prowadzenie zestawień księgowych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych, dla potrzeb monitorowania rzeczowo – finansowego inwestycji na poziomie JRP.
  4. Nadzór finansowy nad zawieranymi umowami i kontraktami.
  5. Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów rzeczowo-finansowych i innych.
  6. Sporządzanie i aktualizacja planów finansowania Projektu oraz planu wystąpień o środki dotacji.
  7. Sporządzanie wniosków o płatność.
  8. Monitoring zgodności realizacji płatności zgodnie z zapisami kontraktów.
  9. Weryfikacja poprawności dokumentacji finansowej, weryfikacja świadectw płatności i innych dokumentów rozliczeniowych.
  10. Przyjmowanie, sprawdzanie, i rozliczanie faktur i innych dokumentów księgowych.
  11. Analiza kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych.
  12. Prowadzenie ewidencji operacji finansowych, faktur, zaliczek związanych z realizacją Projektu.
  13. Przygotowywanie dokumentacji finansowej Projektu do kontroli, audytów finansowych..
  14. Koordynowanie pozyskiwania środków finansowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu (dotacja z CUPT, dotacja z UM).
  15. Zapewnianie terminowego rozliczania środków finansowych otrzymanych na potrzeby realizacji Projektu.
  16. Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji Projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie.
  17. Zapewnienie terminowej realizacji płatności.
  18. Sporządzanie informacji, sprawozdań, raportów z realizacji Projektu w zakresie ekonomiczno-finansowym.
  19. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych.
  20. Stworzenie i przestrzeganie polityki rachunkowości sporządzonej na potrzeby Projektu.
  21. Współpraca ze Skarbnikiem Miasta oraz służbami finansowymi Urzędu Miasta w zakresie zapewnienia płynności finansowej Projektu, przygotowywania prognoz i planów płatności, zapotrzebowania na środki.
  22. Współpraca z Głównym Księgowym oraz Kierownikiem Działu Finansowo-Księgowego Zakładu w celu zapewnienia ciągłości finansowania Projektu zgodnie z Planem finansowania Projektu, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym i Harmonogramem Realizacji Projektu.
  23. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (finansowymi, skarbowymi, bankami) w zakresie finansowo - księgowym Projektu.
  24. Archiwizacja dokumentów finansowych Projektu.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys – Curriculum Vitae.
  2. Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia).
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  4. Oświadczenie o treści : „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie”.
  5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)
  6. Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Finansowo-Księgowej w Jednostce Realizującej Projekt" w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji, ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra w terminie do dnia  8  kwietnia  2019 r. do godz. 14.45.

Termin składania dokumentów - 08.04.2019   Rekrutacja zakończona

Informacja o wyniku naboru

Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunikacji w Zielonej Górze informuje o wyniku naboru na stanowisko Specjalista d/s Obsługi Finansowo-Księgowej/Koordynator w Jednostce Realizującej Projekt w Miejskim Zakładzie Komunikacji ul. Chemiczna 8,  65-713 Zielona Góra

Nabór przeprowadziła Komisja rekrutacyjna w składzie:

  • Barbara Langner- Dyrektor,
  • Magdalena Dotka- Kierownik Jednostki Realizującej Projekt,
  • Edyta Góral – Kierownik Działu Pracowniczego i Ekonomicznego,

Lista nadesłanych ofert: 1, w tym spełniających wymogi formalne:1

Komisja oceniła pod względem formalnym złożone dokumenty aplikacyjne  oraz przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną.

 W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko wybrana została:

  1. Pani  Agnieszka Oleszek zamieszkała w Zielonej Górze

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że Pani Agnieszka Oleszek spełnia wymagania do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku.

W związku z powyższym Komisja zdecydowała o zatrudnieniu Pani Agnieszki Oleszek  na stanowisku Specjalisty d/s Obsługi Finansowo-Księgowej/Koordynatora w Jednostce Realizującej Projekt w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Zielonej Górze. Zatrudnienie jest planowane w miesiącu kwietniu 2019  roku. Szczegółowy zakres obowiązków oraz wysokość wynagrodzenia i wymiar czasu pracy zostaną określone przez Dyrektora Zakładu.

Protokół sporządziła  w dniu 11.04.2019 roku Edyta Góral

Rejestr zmian
Lp.DataOsobaOpis
1.2019-03-22 09:55:09Administrator SystemuUtworzenie

Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności.

Zamknij
BIP MZK Zielona Góra nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu