REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - BIP MZK Zielona Góra

Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Zakład Komunikacji
w Zielonej Górze

REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Data i miejsce: 04.12.2024, Zielona Góra

Wymagania odnośnie stanowiska

Poszukujemy kandydata:

  • o dużej samodzielności,
  • o solidnym zaangażowaniu,
  • z chęcią zdobywania wiedzy.

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w pracy na stanowisku referent ds. zamówień publicznych - minimum 2 lata, w tym: doświadczenia: w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych lub pokrewnych procesach,
  • znajomości przepisów prawa: w szczególności ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wytycznych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • umiejętności analitycznych: niezbędnych do badania i oceny ofert oraz przygotowywania analiz i zestawień,
  • bardzo dobrej organizacji pracy: umiejętności planowania, priorytetyzacji zadań oraz terminowości,
  • znajomości obsługi narzędzi biurowych: w szczególności programów pakietu MS Office (Excel, Word) oraz systemów do obsługi zamówień publicznych/platform zakupowych,
  • komunikatywności i umiejętności współpracy: w kontaktach z wykonawcami oraz w pracy zespołowej w ramach współpracy z innymi działami Spółki,
  • rzetelności i dbałości o szczegóły: w prowadzeniu dokumentacji i ewidencji zamówień publicznych oraz innych obowiązków administracyjnych,
  • gotowości do nauki i rozwoju: w zakresie przepisów prawa zamówień publicznych oraz standardów obowiązujących w Spółce.

Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę na pełen etat,
  • wynagrodzenie: od 6.300 zł brutto,
  • pracę w godzinach 6:45 - 14:45,
  • darmowe przejazdy komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • dobrą atmosferę w pracy.

 

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień, także w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym:
    - przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    - przygotowywanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń do Biuletynu zamówień Publicznych i Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz publikacja postępowań na platformie zakupowej i na stronie internetowej Spółki
    - prowadzenie korespondencji z Wykonawcami,
    - badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,
    - udział w pracach Komisji przetargowej,
    - prowadzenie ewidencji zamówień, przygotowywanie sprawozdań oraz planów,
    - współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień,
  • segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki,
  • prowadzenie i analiza danych dot. zakupu energii elektrycznej - przygotowywanie zestawień, tabel, analiz i materiałów do sprawozdań,
  • wystawianie faktur w systemie Spółki,
  • kontrola realizacji umów dot. m.in. łączności telefonicznej oraz zakupu i dystrybucji energii elektrycznej,
  • obsługa narzędzi biurowych,
  • współpraca z innymi działami w Spółce.

Wymagane dokumenty

  • Curriculum Vitae
  • Oświadczenie o następującej treści: 

Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie.

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych 
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@mzk.zgora.pl w terminie do 31 grudnia 2024 r. do godz. 14:45.

Skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi osobami.

Termin składania dokumentów - 31.12.2024

Rejestr zmian
Lp.DataOsobaOpis
1.2024-12-04 12:00:54Administrator SystemuUtworzenie

Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności.

Zamknij
BIP MZK Zielona Góra nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu