Data i miejsce: 21.06.2024, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
Poszukujemy kandydata:
- o dużej samodzielności,
- o solidnym zaangażowaniu,
- z chęcią zdobywania wiedzy.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
- dokładności, rzetelności i samodyscypliny w wykonywaniu pracy,
- umiejętności i chęci szybkiego uczenia się oraz otwartość na nowe doświadczenia,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością,
- znajomości pakietu MS Office (w tym Excel),
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
Co możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę na pełen etat,
- wynagrodzenie: od 6.500 zł brutto,
- pracę w godzinach 6:45 - 14:45,
- darmowe przejazdy komunikacją miejską,
- pakiet socjalny,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę w pracy.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień, także w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowywanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń do Biuletynu zamówień Publicznych i Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz publikacja postępowań na platformie zakupowej i na stronie internetowej Spółki
- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami,
- badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,
- udział w pracach Komisji przetargowej,
- prowadzenie ewidencji zamówień, przygotowywanie sprawozdań oraz planów,
- współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień, - segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki,
- prowadzenie i analiza danych dot. zakupu energii elektrycznej - przygotowywanie zestawień, tabel, analiz i materiałów do sprawozdań,
- wystawianie faktur w systemie Spółki,
- kontrola realizacji umów dot. m.in. łączności telefonicznej oraz zakupu i dystrybucji energii elektrycznej,
- obsługa narzędzi biurowych,
- współpraca z innymi działami w Spółce.
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae
- Oświadczenie o następującej treści:
Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie. - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). - Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@mzk.zgora.pl w terminie do 31 lipca 2024 r. do godz. 14:45.