Data i miejsce: 30.05.2023, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
Wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, w tym: programów MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,
- wykształcenie minimum średnie;
- znajomość ustawy Prawo przewozowe;
- znajomość obowiązujących zarządzeń Prezydenta Miasta Zielonej Góry oraz uchwał Rady Miasta Zielona Góra w sprawach przepisów dotyczących komunikacji miejskiej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość układu sieci komunikacji miejskiej oraz topografii miasta;
- umiejętność z zakresu komunikacji społecznej.
Co możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę na pełen etat;
- możliwość pracy od 01.07.2023 r.;
- wynagrodzenie miesięczne: płaca 5 220,00 zł brutto;
- pracę w godzinach 6:45 - 14:45;
- możliwości rozwoju zawodowego;
- dobrą atmosferę w pracy.
Poszukujemy kandydata:
- o dużej samodzielności;
- o solidnym zaangażowaniu;
- z chęcią zdobywania wiedzy.
Zakres zadań
- bieżący nadzór, organizowanie i rozliczanie pracy kontrolerów biletów,
- udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących realizowanych kontroli biletowych;
- obsługa korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
- wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów
- wsparcie w bieżących działaniach biurowo-organizacyjnych
- realizacja przepisów ustawy Prawo przewozowe;
- realizacja obowiązujących zarządzeń Prezydenta Miasta Zielonej Góry, w tym m. in. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przewozu osób i rzeczy środkami lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Miasto Zielona Góra;
- realizacja Uchwał Rady Miasta Zielona Góra w sprawach:
- ustalenia osób uprawnionych do bezpłatnych oraz ulgowych przejazdów środkami komunikacji miejskiej, w ramach usługi transportu publicznego realizowanej na terenie Miasta Zielona Góra,
- ustalenia cen za usługi przewozowe w komunikacji miejskiej, w ramach usługi transportu publicznego, realizowanej na terenie Miasta Zielona Góra,
- przepisów porządkowych obowiązujących w komunikacji miejskiej w Zielonej Górze; - współpraca z innymi działami w Spółce i Kancelarią Prawną.
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae,
- Oświadczenie o następującej treści:
Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie. - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody. - Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@mzk.zgora.pl w terminie do 09 czerwca 2023 r. do godz. 14:45.
Skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi osobami.