Data i miejsce: 04.05.2023, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
Poszukujemy kandydata:
- o dużej samodzielności,
- o solidnym zaangażowaniu,
- z chęcią zdobywania wiedzy.
Zakres zadań
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- prowadzenie pełnej księgowości spółki prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych oraz integralności wszystkich informacji finansowych,
- weryfikowanie, dekretowanie, księgowanie i kontrola faktur oraz innych dokumentów księgowych,
- księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych i ich uzgodnienie,
- przygotowywanie i weryfikacja płatności,
- rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
- prowadzenie i księgowanie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
- weryfikacja i księgowanie dokumentów magazynowych oraz uzgodnienie stanów magazynowych z księgą główną,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP oraz naliczanie amortyzacji,
- przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji i ich rozliczanie,
- segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi spółki,
- udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku obrachunkowego,
- kontrola zaksięgowanych dokumentów i transakcji,
- obsługa narzędzi biurowych,
- współpraca z innymi działami w Spółce.
Co możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę na pełen etat,
- wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia,
- pracę w godzinach 6:45 - 14:45,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę w pracy.
Wymagane dokumenty
Wymagamy dokumentów:
- Curriculum Vitae,
- Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia),
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie o następującej treści:
Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
- Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres: audyt@mzk.zgora.pl w terminie do 26 maja 2023 r. do godz. 14:45.
Skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi osobami.