Data i miejsce: 14.01.2022, Zielona Góra
Wymagania odnośnie stanowiska
- znajomość pakietu MS Office,
- rzetelność i odpowiedzialność,
- samodyscyplina i dobra organizacja pracy,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – będzie to dodatkowym atutem.
Poszukujemy kandydata:
- o dużej samodzielności,
- o solidnym zaangażowaniu,
- z chęcią zdobywania wiedzy.
Możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę na pełen etat,
- wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę w pracy.
Zakres zadań
- znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowych,
- umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych oraz integralności wszystkich informacji finansowych,
- zaciąganie z systemów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
- wyliczanie podatku oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT),
- weryfikowanie, dekretowanie i księgowanie faktur oraz innych dokumentów księgowych,
- przygotowywanie i weryfikacja płatności,
- rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
- prowadzenie ewidencji i księgowanie środków trwałych,
- przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji i ich rozliczanie,
- kontrola zaksięgowanych dokumentów i transakcji,
- obsługa narzędzi biurowych,
- współpraca z innymi działami w Spółce.
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae,
- Kserokopie świadectw pracy (ew. zaświadczenie o okresie trwającego zatrudnienia),
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie o następującej treści:
Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam(byłem) karana (karany) za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.
6. Ewentualne referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra bądź też w formie elektronicznej na adres: g.brzostowski@mzk.zgora.pl w terminie do 31 stycznia 2022 r. do godz. 14:45.
Skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi osobami.